abortus

Hoi,

Ik denk dat ik zwanger ben ik ben al anderhalve week over tijd.
Ik ben pas 16 en mijn ouders zijn zwaar tegen abortus dus mocht ik zwanger zijn en ik wil abortus plegen dan wil ik dat dus anoniem doen.
De vraag is dus hoe?
Want als ik naar de huisarts ga dan krijgen mijn ouders neem ik aan iets van de verzekering of een rekening?
Ik heb al op internet gezocht en overal staat dat je het anoniem kan doen maar toch die verzekerings pasjes enzo.. Ik wil het graag gewoon zelf betalen zodat mijn ouders nooit een rekening zien.. Kun je alsjeblieft dit proces aan mij uitleggen?

Gr N

Post Author:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *